AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Monday, July 12

SPAIN THE WINNER!!


Akhirnya berjaya jugak SPAIN memenangi WORLD CUP 2010...
mcm x percaya lah kan SPAIN dt memecahkan gawang si Oranje yg dah budget juara tuh...huhu....hebatlah INIESTA...walaupun sblum tu asyik buang bola je..akhirnya die jugak yg bagi gol kemenangan...TAHNIAH INIESTA!tp agak mengecewakan lah bila tgok DAVID VILLA main....spoil mood betul...agaknye die dah penat kot...ape2pun SPAIN DAH JUARA...!!YAAHHHHOOOO...................!!lepas ni dah x bising lah kt bilik tv tu...huhu..mak guard pun dah x pening kpale nk buat annouc suh senyap.huhu.....x rugi aku follow dr awal WC sampai ke penghabisan....naik la saham aku as a PWINCES SPAIN!td ayah,pak ngah and mak ngah baru je datang....singgah nk tgok tmpat aku....huhu...apelah sgt bumi NILAI ni mak ngah...hehe..oklah..nk stop kt cni...headache lah...flu+fever!aishh.....~
jumpe g..!daa....

1 notis:

bellzpowerz said...

go go spainnnnnnnnnnnnnnnn

Post a Comment