AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Thursday, July 15

YA ALLAH...

Kenapa dengan aku ni..kenapa setiap kali nk exam perkara yg sama jugak terpaksa aku hadapi...
aku cuba utk harungi tp masih x jumpe lagi jalan penyelesaiannya...bile aku biar ianya datang sendiri...bile aku rela utk tempuhi...kekecewaan yg aku temui....knp mesti aku...aku x aniaya org...aku x buat mcm mne org tu buat pd aku...aku sabar dgn perangai semua...tp knp aku tetap x pernah rasa aoe yg aku harapkan....aku sedih aku menangis aku sendiri yg lalui,jalani...aku tabah..tp org pergunakan aku..persendakan aku...xpe,aku faham siapa diri aku dan aku sedar sape aku...aku cuma perlu kuat..aku yg pilih tk lalui jalan ni dan aku harus terima segala yg mendatang..aku x boleh terlalu fikirkan..nnt mngganggu pemikiran aku..aku nk exam....aku harap lepas ni ade penjelasan yg akn aku dengar..dan aku terima seadanya sama ada penjelasan itu menyakitkn atau menggembirakan....dalam hati ni..TUHAN saje yg tahu....='(

0 notis:

Post a Comment