AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Tuesday, September 21

HATI YANG PILU..

salam dan selamat pagi...hari ini ada satu kisah yg amat sedih ingin dikongsi....hati yg amat pilu....sgt sedih dan menusuk ke dalam jiwa ni....DIA insan yg amat aku CINTA....DIA x pernah hilang dlm ingatan aku walaupun sesaat....walaupun kini DIA milik orang....tp,aku masih menyemai sisa baja cinta dalam taman yg pernah kami ukirkan CINTA kami di sana....aku terputus hubungan dgn DIA....aku x boleh lagi menghubungi DIA....ttpi,kami masih berhubung tnpa pengetahuan sesiapa...walaupun kami berhubung hanya sebulan sekali...sekurang2nya terubat rindu di hati....tapi,aku SEDIH!..dr semalam aku rasakan seperti ada sesuatu yg x kena....hati aku gundah,resah dan gelisah....oh Tuhan,,pagi ini baru ku tahu....DIA da BLOCK aku dlm friend list FB nya....aduuhhhh!!sadisnya rasa hati............!!aku tahu DIA marahkan aku sbb aku mengungkit kisah DIA dan SI DIA ....aku cuma x mahu jadi BODOH....menCINTAI org yg bakal menjadi hak org lain...bakal menjadi seorang SUAMI...bakal menjadi AYAH kpd anak2nya....tp,,aku x mampu lari dr MENYAYANGI DIA!!!dah hampir setahun aku cuba lupakan....tp perasaan ini x mmpu aku halang....walaupun aku mencuba utk menyayangi org lain..tp x sama sprtimana aku SAYANG dan CINTAKAN dia....tp hari ini,,mungkin sudah tiba masa,saat dan detiknya utk aku LUPAKAN,TINGGALKAN dan KUBURKAN sgla rasa dan perasaan,segala kenangan antara AKU dan DIA..biarlah aku sendiri yg meRACUNI taman CINTA kami walaupun aku telah berjanji utk menyemai benih CINTA itu hngga ke mati...aku hanya insan biasa..x mahu lagi hidup dlm kebodohan sendiri...aku perlu sedar....SEDAR!...ya..aku perlu SEDAR yg DIA bukan JODOH aku dan hari ini aku serahkan segala rasa CINTA ini buat MU YA ALLAH....dan DIA lah YG MAHA MENGETAHUI....semoga aku bertemu dgn SYURGA CINTA ku kelak...InsyaAllah....MR.AAA....kini,,aku tamatkan kisah kita
...1...2...3...
~~sekian~~

Monday, September 6

KEKECEWAAN....

kekecewaan adalah lumrah dalam percintaan....x kiralah cinta sejati atau cinta monyet..kecewa mesti kita rase sakit dan peritnye..lebih2 lagi bila kita dah terlalu menyintai dan menyayangi sesorg itu...tp x mengapa...kadang ALLAH temukan kita dgn org yg salah tu pasti ade hikmahnye kan?:)
x kirelah ape jua yg mndatang sekalipun,kite harus tabah dan sabar...x sabar rasenye utk merasai CINTA yg sbnr...yg kekal abadi...iaitu CINTA dr ALLAH...sume org mgharap yg terbaik bukan?
jadi bila ALLAH da duga kite ni kite sbg hambaNya kenalah tabah dan sabar...lagi2 dlm bulan puasa ni...bagi aku kekecewaan tu dah xde makne lagi...biarlah seorg yg pergi...tp ALLAH akan beri kite Insan yg sebenar yg akan jadi hak milik kita kan?rasenye aku x perlu berharap pada org yg x sudi....lagipun biarlah org yg kita sayang tu bahagia dgn pasangan pilihannya..kerana kebahagiaan kita adalah kebahagiaan org yg kita CINTA....:)
so,xde ape yg nak cakap lagi..hari ni aku kecewa melihat dia dgn insan lain...tp aku tahu di hadapan aku masih ada insan yg menanti....:)
SALAM TERKAHIR RAMADHAN dan SALAM LEBARAN...:)