AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Tuesday, September 21

HATI YANG PILU..

salam dan selamat pagi...hari ini ada satu kisah yg amat sedih ingin dikongsi....hati yg amat pilu....sgt sedih dan menusuk ke dalam jiwa ni....DIA insan yg amat aku CINTA....DIA x pernah hilang dlm ingatan aku walaupun sesaat....walaupun kini DIA milik orang....tp,aku masih menyemai sisa baja cinta dalam taman yg pernah kami ukirkan CINTA kami di sana....aku terputus hubungan dgn DIA....aku x boleh lagi menghubungi DIA....ttpi,kami masih berhubung tnpa pengetahuan sesiapa...walaupun kami berhubung hanya sebulan sekali...sekurang2nya terubat rindu di hati....tapi,aku SEDIH!..dr semalam aku rasakan seperti ada sesuatu yg x kena....hati aku gundah,resah dan gelisah....oh Tuhan,,pagi ini baru ku tahu....DIA da BLOCK aku dlm friend list FB nya....aduuhhhh!!sadisnya rasa hati............!!aku tahu DIA marahkan aku sbb aku mengungkit kisah DIA dan SI DIA ....aku cuma x mahu jadi BODOH....menCINTAI org yg bakal menjadi hak org lain...bakal menjadi seorang SUAMI...bakal menjadi AYAH kpd anak2nya....tp,,aku x mampu lari dr MENYAYANGI DIA!!!dah hampir setahun aku cuba lupakan....tp perasaan ini x mmpu aku halang....walaupun aku mencuba utk menyayangi org lain..tp x sama sprtimana aku SAYANG dan CINTAKAN dia....tp hari ini,,mungkin sudah tiba masa,saat dan detiknya utk aku LUPAKAN,TINGGALKAN dan KUBURKAN sgla rasa dan perasaan,segala kenangan antara AKU dan DIA..biarlah aku sendiri yg meRACUNI taman CINTA kami walaupun aku telah berjanji utk menyemai benih CINTA itu hngga ke mati...aku hanya insan biasa..x mahu lagi hidup dlm kebodohan sendiri...aku perlu sedar....SEDAR!...ya..aku perlu SEDAR yg DIA bukan JODOH aku dan hari ini aku serahkan segala rasa CINTA ini buat MU YA ALLAH....dan DIA lah YG MAHA MENGETAHUI....semoga aku bertemu dgn SYURGA CINTA ku kelak...InsyaAllah....MR.AAA....kini,,aku tamatkan kisah kita
...1...2...3...
~~sekian~~

0 notis:

Post a Comment