AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Wednesday, March 30

MY SUPERSTAR !


korang familiar x dgn nama anak kecil ni?
Kalau korang ni suka budak2 for sure korang suka tengok rancangan budak2 kan?
Macam aku.
ANAK-ANAK KECIL, BUDAK-BUDAK adalah sebahagian daripada hidup aku.
So, aku mmg suke sangat tgok rancangan tv kanak2. Sampailah tiba satu hari tu, adik aku buka siaran ape aku x ingat, tp mase tu tgh final IDOLA KECIL. aku pun tgok lah rancangan tu. mase tu betul2 peserta yg bernama Dayana ni tgh menyanyi. Aku sgt2 terpukau dgn suara dia. Sejak drpd tu aku mula meminati dia. Dia bukan kanak2 biasa, tp dia punya aura tersendiri. Vokal dia betul2 memukau. Dari pandangan aku dia seorang budak yg low profile dan dia juga merupakan seorang pelajar yang bijak. Lihat sahaja bila die menjadi JUARA pelbagai provokasi yg dia terpaksa hadapi di usia kanak2 lain baru ingin mengenak erti remaja. Tahniah kpd mama DAYANA, Kak Aida yang bertuah kerana memiliki permata hati seperti Dayana.
DAYANA, kau lah bintang hati kakak. :)
Hari ni aku berpeluang untuk berbalas komen dgn Kak Aida. Dia sgt sporting dan yg best nye kak Aida sudi melayan sy. milion thanks to kak Aida...

p/s : GIG DAYANA akan diadakan pada 14 Mei 2011 bertempat di ONE CAFE, JALAN TUNKU ABD RAHMAN,KL. kepada sesiapa yg berminat sy boleh tolong tempahkan tiket, HARGA RM36. sape cepat die dapat. ! :) klu nk direct ke page FB mama Dayana pun boleh. [klik]

sekian~

1 notis:

AidaAmer said...

Hehehe2..thanks gak azam..kerana pandai menilai mane kaca mana intan..tk semua di anugerahkan bakat itu...Alhamdulillah..doakan Dayana supaya menjadio pelapis artis2 masa akn datang...Insyaalah with the effort,Dayana gonna be SOMEBODY one day......doa2 ya

Post a Comment