AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Friday, April 8

BAHAN BUKTI


Assalamualaikum..

Ini sambungan dari entry aku yang lepas


DAN SEBELUM ORANG BERTANYA AKU AKAN JAWAP

1) Betul ke kau dapat gambar tu kt dalam FB ?

2) Kenapa kau x bagi je link Page tu?


Setakat ni 2 soalan ni je aku nak jawab. hehe.


1) BETUL. Ni buktinya.


BUKTI 1



BUKTI 2



BUKTI 3


2) Kenapa aku x bagi je link page tu sebab aku x berniat nak kondem mana2 page. Memang la aku sakit hati dgn page tu. Tapi, maklumlah orang sekarang ni bukan boleh ditegur atau bagi nasihat. Kalau diorang dah rase diri diorang hebat. X kan nye di dengar cakap2 kita ni. Aku cuma menjadi penyampai sahaja. Dan sekali lagi aku nak cakap.
Ini adalah peringatan buat kaum HAWA. Supaya mereka tidak melakukan seperti apa yang aku bagitau kat entry sebelum ni. BAHAYA DAN SANGAT BERBAHAYA.

ade link baik punya aku nak korang usha lepas ni.


SEKIAN.

1 notis:

Izamir Ridzwan said...

admin page ni dah tak betul rasanya

Post a Comment