AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Wednesday, April 6

CECITE SEMALAM..

5 APRIL 2011,

7.30am - 9.00am : MUET (MALAYSIAN UNIVERSITY SPEAKING TEST)

9.00am - 10.00am : Terminal One , Seremban

10.00am - 12.45pm : Cyber Cafe Zone, Terminal One (tingkat atas sekali)

12.45pm - 2.45pm : GSCinema

ha, yg ni yg aku nak cite ni. aku tengok cite CUN ! lakonan MAYA KARIN sbg LUNA LATISYA dan REMY ISHAK sbg ATAN. sape2 yang tengok cite ni pasti tergelak2 punye. adohai. da la dlm panggung tu ade kurang dari 15 orang. aku sorang je yg dok kt tengah2. yang lain (maklumlah bersama pasangan masing) duduk belakang2. aku kalau dah dapat gelak. hehe. al-maklumlah jelah kan. macam langsuir. x hengat dunia. time gelak, mmg lah aku gelak. bile da nk dkt2 habis tu.. aduh !! meleleh beb !! x penah plak la kan aku nk nangis2 tengokk wayang, tibe kat cite CUN ni buat aku tersentap. ye, aku sgt sentap dan sgt2 terkilan terasa dan sebagainya. mcm2 jenis perasaan yg datang. cerita tu membuat kan aku terfikir. kt mana nilai CINTA yg sebenar.. :'(

2.45pm - 4.00pm : lepak kt food court sambil usha2 bdk2 yg tgh hangat bercinta.

4.00pm - 5.30pm : jumpe Atin (member lama) Thanks atin belanje mcD. hehe

5.30pm - 6.00pm : Destinasiku -----> STAR, PAROI.

6.00pm - 8.00pm : lepaKing dgn adik2 jual air. (mcm2 cerita budak2 tu.seronok aku melayan.) *yg kelaka bile bdk2 tu nmpk dak2 Ultras KL City menuju ke arah tmpt kitorang lepak tu, diorang chants negeri. haish budak2 ni. malu aku. da la aku sorang je yg paling tua kt situ.

8.00pm - 11.00pm : KONA 4C !!!! (agak hambar. tp xpelah, sekurang2 nya kita usaha kan?) :)

11.00pm - 12.00am : Steamboat at senawang dgn sayuran paku pakis dan haiwan kecil berbahaya nyamuk denggi. (sodappp poit !!)

12.00am - T.A.M.A.T
ape nk cakap lagi ek? ha, xde pape. he he he. chow~

0 notis:

Post a Comment