AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Thursday, April 7

MALAM PENGHARGAAN


Assalamualaikum..

Melihat entri ni saja dah tau pasti ada orang yang akan diberikan penghargaan pada malam ni kan?
hehe.. Selagi hayat di kandung badan selagi tu akan terus mengepost apa shj yg terdetik kt dalam kepala ni. Selagi ada waktu jugak aku akan terus menerjah dan mengBLOGWALKING kan diri aku. Bukan nak meningkatkan kadar pengKLIKan (kecewa. rm0.00 je x sudah) Tetapi untuk menambahkan kenalan dan membentuk sebuah komuniti berjaya. Bila kita rajin buat BLOGWALKING ni macam2 benda baru yg kita akan jumpa kan? Di samping dapat menambahkan follower blog kita.
Berbalik kepada entri aku pada tu. (kalau dah merepek kang x jumpa jalan balik)
Pada asalnya aku malas dah nak update2 blog ni. Sebab aku xde benda yang menarik nak dibuat dgn blog aku ni. Macam malu je dgn blog orang lain yang lebih kreatif,inovatif dan (ape2 je yg tif2)
Alkisah bermula apabila aku dipertemukan dengan kaki blogger baru dalam kalangan orang kuat Ultras N09ori. Dari mereka ni lah aku mula rasa rajin balik nak update blog. Walaupun pada asalnya aku cuma nak jd tukang click diorang je. Hehehe.
Ape2pun JUTAAN TERIMA KASIH aku ucapkan kepada Geng Blogger UN9 merangkap Blogger Kacak dan Cantik.

Di sinilah dunia blog mereka...





4 notis:

zippo miller said...

Alamak, ai, tq cik Cahaya Cinta, terharunya

syafiq said...

tq..kikiki

❤Azma Azhar said...

Zippo : kitekan bersaudara..
Syafiq : sorry xde pic kamu. huhu

mohdhaziqhanif said...

blogger un9!

Post a Comment