AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Friday, April 8

MANGSA BAHAN LUCAH/SEKS & 18SX ???

ASTAGFIRULLAHALAZIM....

Itulah ungkapan yg terungkap di bibir ini tatkala aku melihat 1 page yg sgt2 menjatuhkan maruah KITA sbgai seorang WANITA.

Aku sendiri yg melihatnya sgt2 malu dan sakit hati melihat komen2 dari kaum Adam yg melihat gambar2 itu.

Sedarkah wahai kakak2, adik2 di luar sana bahawa ada di antara kamu yg gambarnya telah di simpan oleh pihak2 yg tidak bertanggungjawab lalu menyebarkan gambar tersebut dan gambar2 itu telah mendapat komen yg menjijikkan?

Pagi ini, Aku x jadi nk tidur bila aku terkesima melihat gambar2 yg diupload di page tersebut. Aduh !! memalukan. !!

Aku harap kalian dapat bersabar seandainya gambar yg akan aku tunjukkan ini adalah adik2 kamu, kakak2 kamu, kawan2 kamu, awek2 kamu atau isteri2 kamu. Aku bukan berniat atau bertujuan untuk memalukan sesiapa dgn menunjukkan gambar tersebut. Tetapi sebagai bukti bahawa gambar itu telah di upload dalam sebuah page di FB.

Aku cuma nak bagi ingatan kepada kaum2 wanita.

1) JANGAN UPLOAD GAMBAR DI MANA2 PAGE SESUKA HATI. cth : utk menyertai apa2 pencarian.

2)MINTA PRIVACY KAN GAMBAR2 ANDA. KALAU BOLEH JGN UPLOAD LANGSUNG DI MANA2 LAMAN SOSIAL.

Kalau ada, sila lah private kan / DELETE terus.

AKU SEBAGAI ORANG YANG MEMBERI INGATAN AKAN BUAT BENDA YANG SAMA JUGAK.

PLEASE,,, KALAU X NAK ORANG JATUHKAN MARUAH KITA.


LAKUKAN SEKARANG !!!

tapi kalau anda rasa arahan saya ni arahan bodoh yang x patut di ikut. mungkin ANDA akan menjadi mangsa seterusnya selepas mereka di bawah....









P/S : Kalau ada di antara mereka di atas yang anda kenal , maklumkan pada mereka. Jangan biarkan mereka ini terus menjadi mangsa.

Kepada kaum HAWA juga sekali lagi di ingatkan, zaman sekarang, segalanya di hujung jari. Jangan biarkan kemudahan dan kemodenan ini menjadi perosak maruah kita sesama WANITA dan sesama ISLAM khususnya....

ELAKKAN !! JAUHKAN !!

PESANAN IKHLAS TULUS DARI HATI SAYA.. UNTUK KEBAIKAN KITA BERSAMA..





0 notis:

Post a Comment