AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Friday, April 8

PENEMUAN ANEH DI ALAM MAYA

Assalamualaikum semua...
Semoga hari ini anda berada dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya...
Kalau baca entry saya anda semua perlu SENYUM.
Sekiranya anda tidak senyum anda tidak boleh meneruskan pembacaan.
SILA SENYUM.
('',)
Haa.. kan manis tu.. hehe. (ape daa aku merepek)

Pertama sekali, anda dah bace kan entry blog saya kali ni?
Ape yang aneh nya tu? Misterikah? Pelikkah? Gerunkah?
Sebenarnya xde lah gerun, pelik atau misteri ..
Tapi, apa yang saya temui ini sangat membanggakan.
Saje je entry tu bagi gempak sket.
Walaupun x aneh tapi teruskan membaca ya sebab ade info menarik kat bawah ni.
Rugi kalau anda berhenti.

Semalam, sewaktu saya menggodek2 blog rakan2 blogger saya. Saya terjumpa lah entry terbaru kawan saya ni. Tajuk dia "SHARING IS CARING"
Sebelum ni dia sememangnya mengamalkan konsep ni. X percaya lihat ini.

hasil promote blog

ZIPPO ini lah pengamal konsep SHARING IS CARING ni. Hasil dia promote blog saya, blog beliau ade dalam list referring sites saya.
"TERIMA KASIH ZIPPO"

Dan ini juga,


(klik gambar untuk ke entry)


Hasil ZIPPO mempromosi blog orang lain, dia kini semakin mendapat perhatian. Konsep yang beliau lakukan ini sangat memberi kesan kepada saya.

Tidak kurang juga blogger terkenal ini [BEN ASHAARI]
Beliau menghasilkan satu projek yang diberi nama GEGAR 1000 BLOG.
Secara tidak langsung, saya sebagai blogger baru mendapati bahawa projek ini sangat berkesan bagi saya menambah rakan blogger saya.
"SYABAS ABG BEN"

Lihat ini.

(klik gambar untuk ke entry)


Dan tidak ketinggalan blogger IR yang juga mengamalkan konsep SHARING IS CARING ini dengan cara beliau sendiri iaitu meletakkan link blog untuk di blogwalking selepas entry beliau.
"TERUSKAN USAHA ABG IR"

Lihat ini.

(klik gambar untuk ke entry)

Begitu juga dengan blog KAWAN yang juga mengamalkan konsep SHARING IS CARING dengan membuat entry berkenaan dengan entry yang telah di buat oleh Zippo tadi.
TAHNIAH "KAWAN"

Lihat ini juga


(Klik gambar untuk ke entry)


Jadi, anda nampak x di sini beberapa contoh konsep SHARING IS CARING yang hendak saya sampaikan?
X salah kan kalau kita saling berkongsi apa sahaja yang kita dapat.
Blogger juga ibarat satu keluarga..
Mana yang baik kita ikut, Mana yang tidak betul kita tegur demi kebaikan bersama kan?

Saya, bekas penari kebudayaan, mewakili Ahlijawatankuasa Mesyuarat Kebajikan kampung menyokong penuh konsep SHARING IS CARING ini. Siapa yang setuju sila angkat tangan macam saya.

Hehehe..soley~ soley~

Sekian.



3 notis:

zippo miller said...

Tahniah cik Cahaya Cinta, Follower dah potong Zippo tanpa menoleh kebelakang dah. Best, Good job, Dan TQ banyak2 :)

❤Azma Azhar said...

hasil bantuan kamu juga..:)

Abuya Hayat said...

Wah, syabas...
Masyarakat caring, masyarakat penyanyang.. ^___^
Hangit | Fenomena Usop Wilcha Menular ke Luar Negara

Post a Comment