AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Sunday, April 10

POLITIK OH POLITIK

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI SEMUA...

Hari ini sedang aku menjalani aktiviti seharian iaitu blogwalking aku...
Aku pun bukak lah blog2 yang menarik untuk dibaca.
Pagi ni pulak aku berMOOD untuk menjelajah ke blog2 politik.
Tau ape aku jumpe? Sungguh memeranjatkan apabila seorang blogger dari sebuah parti telah menghentikan operasinya untuk terus menulis blog bagi membela parti itu. Kenapa ya?
Penjelasannya.... :-


Masalah 1 - kewangan !
Masalah 2 - kewangan !
Masalah 3 - kewangan !
Masalah saya :
. Kereta dan rumah tertunggak.
Rumah saya hampir disita.
Bank menelefon bertalu-talu.
Ibubapa terpaksa bantu.
isteri terpaksa bagi pinjam duit.
Gaji pembantu rumah tidak dapat dibayar.
Duit minyak kereta pun tak berapa ada.
Orang fikir kita senang tetapi dalam hati menderita siapa kenang ?
Siapa mahu bantu kita berjuang jika orang sekeliling kita pun tidak peduli ?
Siapa yang mahu menolong sahabat ketika susah dalam berjuang ?
Maafkan saya. Saya sudah tidak larat nak menulis dalam keadaan tersepit macam ini.
Tulisan ini pun terpaksa dihasilkan selepas panggilan demi panggilan dari sahabat karib yang bertanya sehingga mereka turut menangis mendengar nasib saya sebagai blogger yang berjuang tetapi tidak dihargai.
Saya bukan tidak mahu berjuang tetapi saya sudah senak otak memikirkan jalan menyelesaikan masalah kehidupan yang melanda.
Saya tidak akan berhenti menulis ketika saya sedang mendapat hits 10 - 20 ribu sehari...
Tetapi saya terpaksa berhenti kerana masalah ini.
Saya akan kembali jika semua sudah kembali pulih !!!
terima kasih sahabat yang menanyakan keadaan saya. Saya akan ingat siapa yang ingat saya ketika menderita. Saya juga akan ingat siapa yang mudah lupa kawan-kawan selepas senang.
Iklankan di sini jika anda ingin membantu ! Saya tidak ada tauke yang ingin beri wang.
( tulisan ini menggunakan wifi bukan broadband )

lebih info [KLIK SINI]

Jadi, apa pandangan anda semua? Saya hanya mampu tersenyum.. ('',)
Sekali dah terjebak, x mampu nak undur lagi..
Sesal dahulu pendapatan, Sesal kemudian tiada gunanya..
Yang susah diri sendiri..
Renungkan sejenak...
Wassalam..

Sumber : [KLIK SINI]

1 notis:

Zyash said...

Salam perkenalan.
http://zyash.blogspot.com/2011/04/saham-bank-rakyat-2011-dibuka.html

Post a Comment