AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Sunday, June 12

dari SAYA untuk AWAK | pemilik TAMAN CINTA

"Assalamualaikum...
Pertama sekali sy nak ucapkan tahniah pada awak, sebab awak dah selamat jadi suami orang.. Saya minta maaf sebab saya x hadir pada hari persandingan awak.. Lagipun saya tahu, awak pun x menginginkan saya ada pada hari bersejarah awak kan?
Awak, saya cuma mampu melihat awak dari jauh saje. Awak dan dia sangat sepadan. Saya rasa sangat bahagia melihat senyuman awak. Lebih2 lagi apabila awak memakai baju pengantin.
Awak, saya doakan kebahagiaan awak ya. Ini ikhlas dari hati saya. Saya x tipu. Saya bahagia tengok awak bahagia. Dan yang paling penting, saya akan tetap jaga taman cinta yang kita bina selama ni. Walaupun taman tu dah makin suram, tapi saya tetap bajainya dengan doa buat awak. Saya xkan mungkiri janji saya, "walaupun awak bukan yg pertama, tapi saya janji awak yang terakhir.." Selepas ni, kalau ada pun jodoh saya dengan sape2, yang ada dalam hati hanyalah SAYANG.. CINTA saya tetap pada awak.. Saya x mampu untuk lupakan awak.. Sesusah mana pun saya cuba untuk lupakan awk, tapi saya gagal. Saya tetap "dekat" awak.. Mungkin awak tak rasa sebab awak ada dia.. Tapi......
Awak, maafkan saya sebab masih menCINTAI awak...
Maafkan saya sebab masih mengINGATI awak...
Saya mohon izin dari awak...
Untuk terus menyayangi awak...
hingga akhir hayat saya..."
dedikasi buat pemilik "TAMAN CINTA A _ _ _ _ _ A"

0 notis:

Post a Comment