AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Sunday, June 5

FINA AF9 - MENANGIS LAGI (single terbaru)

aku terluka
ku sangka x mungkin terjadi sekali lagi
ku kau kata x mgkn aku kn kcewa
hatiku akan kau jaga
pernah ku sangka inilah cinta yg terindah dlm sejarah
apa kan daya aku yg mnanti pelangi mghrp engkau yg psti
*aku mngis lg kecewa utk kesekalian kalinya
terpisah cinta luar biasa
habis kau ragut semua
kejam dirimu kejam dirimu
aku kcewa
pedihnya x mgkn dpt kau fhm sakitnya
kata2 kau lh pnca sgla cinta kta kau persenda
tapi kau pergi tgglkn aku
*menangis lagi
apakan daya aku si b0doh yg prcya kata2mu
puas d dpn mata
trbkti engkaulah pndusta
bgmu hatiku tiada mkna
*aku menangis lg
kecewa utk kesekelian kalinya
kisah cnta luar biasa
hbs kau rgut semua oh kau ragut apa yg ku rasa
aku terluka
ku kecewa oh pedihnya x mgkn dpt kau fhmi sktnya
biarkan aku sendri terluka lagi
terus mghdapi kecewa krn aku tahu .....
x mampu merubah segala-gala...
ku menangis...
kecewa lagi...
cinta suci kau persia...
kau biar ku menangis lagi...

p/s : sebarang kesilapan dalam penulisan lirik ini di dahulukan dengan mohon maaf kerana lirik ini bukan lirik penuh dan hanya ditaip semula selepas mendengar dalam video....
dan untuk lirik penuh boleh juga ke blog ini : [klik]


0 notis:

Post a Comment