AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Saturday, August 13

Blog - GhadisBola

Salam Sahur..

Amboi2 aku ni.. sejak 2 menjak 2 menjak lappy aku ni baik dari sakit, rajin pula lah dok buat tu buat ni kan.

Ha, ni nak habaq mai ni. Au baru ja buat satu blog baru. Tapi blog ni bukan aku saja2 buat noh. Blog ni untuk aku memulakan tapak dalam bidang penulisan dalam dunia bolasepak. Ingin berkongsi pendapat, pandangan dan pengalaman. Bukan ape, x ramai kan gadis2 bola kat luar sana yang betul2 berminat dalam industri BolaSepak ni kan. hehe. So, marilah kita bersama2 menyemarakkan lagi industri BolaSepak TanahAir kita ini.

salam di keheningan pagi.. :)

Jom Like page ni Okey.

0 notis:

Post a Comment