AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Friday, August 12

Kerana Selipar...


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni berita ingin melaporkan satu kisah.

Kisah mengenai sepasang selipar.

Aku pun x tahu apa masalah selipar aku ni.

Nak kata x lawa, cantik.

Nak kata x cantik, lawa.

X faham aku kenapa orang selalu pandang aku lain macam sejak aku pakai selipar ni.

X tahulah ape masalahnya.

Sampaikan kt dalam KTM pun ade sepasang suamiIsteri berbangsa arab dok usha2 selipar aku ni.

Naik segan aku dibuatnye. Kalau usha je xpe. Ni siap gelak2 lagi. haha.

Aku pun nak gelak jugak.

Itu kes ketiga tu. Aku kena gelak.

2 kes sebelum ni. Lagi haru. Siap makcik tu panggil aku nak menyatakan yang selipar aku...

Errr... Aku xnak cakap. um.

So, aku nak korang nilai lah sendiri. Di mana silapnya selipar aku ni.... !!!




Sebelah hitam, sebelah kuning.

Tapi, mereka x tau ke yang ini adalah satu trend ?

Hadoi. Sape punya idea cipta selipar cenggini?

Tau kenapa aku tertarik nak beli selipar ni?

Sebab warna tu.

Hitam + Kuning.

Warna jersey Malaysia dan Negeri Sembilan.

Tu je motif nye.

Hehe. (:

-.T.A.M.A.T.-



2 notis:

Amirul Amin said...

stylo mylo kan..hehe:P

❤Azma Azhar said...

haah. stylo. tp, jd bahan. wakaka

Post a Comment