AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Saturday, October 29

TIADA BENDERA DI BAKAR !

Pagi ini hangat mengenai berita bendera Terengganu dibakar.
Sumber : FREEMALAYS !

Dan ini adalah pengakuan empunya gambar.

"Ambo sie ko budok ni.Doh la dipijak di fitnah pulok tu.Mujo la tok napok muko.Kalu napok gak tok tahu nk kato gapo"

Komen Empunya Gambar Epulism : sila remove post ni..cerita xberasas dan tanpa bukti kukuh...diz is my picture..cerita lain dari apa yang dilaporkan...saya yang berada di tempat kejadian dan saya yg mengambil gambar ini.untuk mengelakkan kekeliruan.terima kasih.
VIDEO : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gLqaYxsQn3o

KALAU BETUL ADA BENDERA YANG DIBAKAR, BERIKAN BUKTI !!!! MANA GAMBARNYA MANA ????????

Tuesday, October 25

Jari kembali menari..

Salam sayang buat semua yang mengikuti saya di laman ini. hehe.
Sopan je ayat kan. Lama sungguh kita x bersua, kan?
Al-maklumlah, sejak dah bercuti hampir sebulan ni, mana ada masa nak online.. huhu.
Lain lah masa kat hostel dulu kan ada wifi.. X tido sampai pagi ooo..
Sekarang ni, dah boleh mula berblogging balik. Alhamdulillah, dah dapat kerja di Medan Infodesa Kg Serting Ilir ( tanah tumpah darahku)
Jadi, lepas ni xdelah blog ni sunyi lagi tanpa pemiliknya.
Diharapkan lepas ni boleh saya menyumbangkan segala macam cerita-cerita yang saya rasa nak cerita..
KEMBALI BERSAMA KU !

Laayannn !