AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Tuesday, October 25

Jari kembali menari..

Salam sayang buat semua yang mengikuti saya di laman ini. hehe.
Sopan je ayat kan. Lama sungguh kita x bersua, kan?
Al-maklumlah, sejak dah bercuti hampir sebulan ni, mana ada masa nak online.. huhu.
Lain lah masa kat hostel dulu kan ada wifi.. X tido sampai pagi ooo..
Sekarang ni, dah boleh mula berblogging balik. Alhamdulillah, dah dapat kerja di Medan Infodesa Kg Serting Ilir ( tanah tumpah darahku)
Jadi, lepas ni xdelah blog ni sunyi lagi tanpa pemiliknya.
Diharapkan lepas ni boleh saya menyumbangkan segala macam cerita-cerita yang saya rasa nak cerita..
KEMBALI BERSAMA KU !

Laayannn !

0 notis:

Post a Comment