AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Monday, December 26

Kesilapan Teknikal !!! arghhh !!! tension !!!

Assalamualaikum...

Waaa... Nak meraung je rasa hati ni. Geram bangat ! Beberapa hari ni aku tukar la url blog aku ni sebab aku xnak "orang tu" bukak blog aku lagi. Aku pulak bengap sangat x pegi buat research dulu ape jadi klu aku tukar url blog aku ni. Then aku google jumpa la entry dari blog brade Izamir Ridzwan. Blog yg aku rajin ceroboh. Ngehehe. Tajuk dia " Amaran Kepada Blogger.. Jangan suka tukar url/domain " Bila aku tengok kesan2 dan aku check balik kt blog aku. Alahaii banyak masalah rupanya. Jadi terpaksa lah aku tuka balik url blog aku pada yang asal....
Itu je nak bagitau. Rupanya bukan senang nak jadi blogger. Kih3.
Okey. Tata. :D

0 notis:

Post a Comment