AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Monday, January 30

"Husband is not an ATM machine - unknown"

Nampak ke x nampak ape yang uncle to pegang ? Ni mesti tak lain tak bukan kes bini dia asyik minta duit je ni. Hahaha. Selayaknya.
Okey. Sekarang aku cuma nak ulas pasal benda ni. "HUSBAND IS NOT AN ATM MACHINE"

Kepada para SUAMI. Anda sudah menyunting bunga di taman orang, secara tidak langsung anda sudah bertanggungjawab ke atas suntingan anda itu keseluruhannya. Baik. Memang SUAMI untuk dikasihi disayangi TAPI bukan untuk di BEBANI. Kalau anda rasa isteri anda adalah sesuatu yang memBEBANkan kenapa kahwin ? Kalau isteri anda hanya memBEBANkan anda, kenapa ambil dia dari tanggungjawab bapa dia untuk beri dia makan,minum dan pakaian ? Cuba kita fikirkan, ISTERI TIDAK bekerja, TIADA pendapatan TETAP. Pada siapa lagi mahu si ISTERI minta dibelikan itu dan ini kalau bukan pada si SUAMI ? Takkan nak minta pada SUAMI orang lain, tu mintak maut nama dia. Nanti hebohlah ISTERI pasang skandal kat luar. Melainkan kalau permintaan ISTERI tu melampau dan terlampau sehingga si SUAMI tak mampu untuk menyempurkan hajat si ISTERI. Buatnya apa yang dihajati oleh si ISTERI sewaktu dia sedang mengandung. Nak tak nak SUAMI akan laksanakan jugak. (Beruntung dapat SUAMI macam ni)

Rasanya takde kat dalam dunia ni ISTERI yang ZALIM sampai SUAMI jadi kurus keding x makan sebab nak belikan ISTERI dia itu ini..

Beruntunglah para ISTERI sekiranya dapat SUAMI yang x pernah langsung BERKIRA dengan ISTERI sendiri kerana KASIH SAYANG DAN CINTA yang diberikan oleh si ISTERI kepada si SUAMI tiada tolok bandingnya dan tidak terNILAI untuk dihitung.

Renung-renungkan. Sila tinggalkan KOMEN anda kerana KOMEN anda mengenai PERKARA ini sangat-sangat diharapkan. Terima Kasih. :)

0 notis:

Post a Comment