AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Wednesday, March 28

:: Female Ultras ::

MUSLIMAH ULTRAS !

HIGH TONE GIRL !






from MALAYSIA !! - MALAYA CHANTRESS-

ULTRAS NOGORI - MALAYSIA - NS vs PERSABAYA

U WANT MORE ???? - here we go... ( Click )

APA ITU CINTA ?

Bila bercinta semuanya indah kan ?
Sila angguk kepala pada siapa yang kata bercinta itu tak indah ?
- Kalau angguk, kenapa bercinta ?
Persoalannya. Ya, memang perasaan sayang tu adalah fitrah manusia. Tapi, kenapa CINTA yang sepatutnya Suci itu dicemari ?
Tuhan anugerahkan kita rasa cinta itu penuh kenikmatan.
Cinta yang harus dieplihara. Cinta yang harus dibaluti dengan penuh keihklasan, kejujuran dan kesetiaan.
Tapi.. apalah maknanya kalau bercinta hanya untuk memuaskan nafsu semata ???
Bercinta, wajib pegang tangan. bercinta wajib keluar dating. itulah pemikiran generasi sekarang.
Lelaki kalau nak beri CINTA nya pada perempuan, perempuan perlu berikan " ITU " untuk dia.
Perempuan pula perlukan CINTA, dan sanggup berikan apa sahaja.
Kenapa semua ni terjadi ???
Tepuk iman, tanyalah hati..
Diri ini tak lah sebaik mana, tapi masih lagi tercari-cari di mana letaknya CINTA SEJATI...

Tuesday, March 27

kenangan 1001 hari : NEGERI SEMBILAN vs PERSEBAYA

Salam semua.
Ha, kemain lama lagi jari ni x menaip an an an ?
hehe.
Hari ni just nak update sesuatu je.
Masa da suntuk pulak an an an nak taip pepanjang.
Hehehe.
Lets watch this video.
ENJOY !!

-kLIK SINI tau-

thanks pada pengupload video Ayie Fikri

Kenangan terindah yang x mungkin akan ku rasai di mana2... :')