AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Friday, May 25

25 Mei 2012 | 4.55pm | Sweet Couple

Hai adik... bos akk dah sediakan 44 buah kerusi dalam cybercafe ni... dan di bahagian adik je ade 6 kerusi kosong.. akak tau adik berdua sedang dilamun cinta.. dunia adik hanya dunia adik berdua... Adik, di belakang adik ada 3 org budak cina.. 4 orang budak perempuan melayu asli, 2 orang budak bawah umur.. Adik tak rasa apa-apa ke duduk di atas satu kerusi yang sama? Akak yang nak g menyusun kerusi yang tak de orang duduk sebelah adik pun segan.. Adik, adik tu tengah pakai baju asrama sekolah adik.. Jelas terpampang nama sekolah adik di belakang baju.. Adik tak segan ke ? Adik-adik, ramai-ramai pasangan yang datang cc akk.. adik berdua laa yang paling 'sweet' sebab duduk berdua di atas satu kerusi yang sama. Acik2 yang dah kahwin pun tak 'sweet' macam adik... Nanti kahwin jangan lupa ajak akk ye dik. :)

0 notis:

Post a Comment