AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Monday, May 28

Ku Ikhlas Pada Mu

Hati mana yang tak sentap tatkala sang kekasih masih menaruh harapan pada cinta lama ?
Hati mana yang tak terasa bila sang kekasih menyatakan perhubungan KAMI takkan lama kerana cinta lama ?
Namun, semua itu ku anggap ianya sebagai satu dugaan..
Dugaan dariNya untuk menguji sejauh mana keikhlasan dan kesetiaan ku dalam hubungan ini..
InsyaAllah,akan aku pertahankan hubungan ini..
"Ya Allah, kuatkanlah aku untuk menempuhi dugaan ini Ya Allah... "

- aku sedar aku insan hina.. aku sedar aku x secantik dia.. aku sedar aku x punya apa-apa lagi yang istimewa. aku sedar aku tak cukup baik untuk dirimu.. tapi berilah aku peluang untuk menjadi yang terbaik untukmu.. hanya untukmu.. :'(

0 notis:

Post a Comment