AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Tuesday, May 8

Ya Allah, sakitnya !


Seharian x dapat lelap kan mata semalam.
Berdenyut-denyut dekat bahagian kelopak mata ni.
Pagi tadi bangun, airmata tak berhenti mengalir.
Dalam kereta waktu nak g kerja x leh langsung buka mata.
Sebab cahaya matahari.
Malam tadi masa pergi beli makanan kt kedai makan, bawak motor. Then ada ulat tu dah langgar kata ni. Ingatkan sebab ulat tu langgar.
Tapi di langgar tepi je.
Lantas tadi saya pun google.
Saya jumpa ini.

( klik untuk baca )

Jadi, bila tengok adanya gejala tu, saya da mula takut. Takut kalau saya dapat penyakit tu..
Kawan-2 doakan saya cepat sembuh.
Sakit sangat mata ni.
Nak mesej pun susah sebab kt skrin henfon ada cahaya.
Menaip ni pun sambil menahan mata yang pedih.

Sekian, wassalam.


0 notis:

Post a Comment