AZMA D'LUVERS. Powered by Blogger.

Dengar-dengarkan...

Monday, November 12

12 April 2012 - 12 November 2012

Assalamualaikum..
Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia..
Fullamak ayat ! da macam pengacara majlis pulak =p
Almaklumlahkan, skrg ni cik Azma selalu jadi emcee utk majlis2 rasmi di sekitar tempat cik Azma bermaustatin skrg iaitu di Jempol. Rezeki cik Azma di situ, Alhamdulillah =)
Ha, berkenaan dgn tajuk en3 cik Azma hari ni, tarikh.
Ehh ? Tarikh apakah ?
Haaa for your information, ( upsss speaking sudah )
Tarikh itu adalah tarikh yang cik Azma x jangkakan. Hehe.
Alhamdulillah.. da masuk 7 bulan hubungan cik Azma dengan Mr Zz.
Diam tak diam, cik Azma sgt yakin dgn hati cik Azma yang dah tertulis di loh mahfuz dia adalah imam cik Azma dan Cik Azma adalah makmum dia..
Amboih3, yakin gitu. Haha. Ape2pun, cik Azma always berdoa agar hubungan kami akan terus kekal sampai syurga walaupun pelbagai rintangan, dugaan dan cabaran yg terpaksa kami lalui..
Yang paling cik Azma x sangka, walaupun 7 bulan bersama, tapi baru sekali kami berjumpa !
Hah, buat apa jumpa selalu kan ? Maklumlah darah muda ni bahaya skit.
Alhamdulillah, jarak ini telah menjaga kami dari melakukan perkara2 yang lara.
Cik Azma yakin dan percaya, dia juga ikhlas dan menjaga cinta kami dengan jayanya. =)
Pernah cik Azma menafikan hati ini dari mengatakan yang cik Azma bukan milik dia.
Tapi, gagal. Cik Azma x mampu untuk meninggalkan dia atas sebab2 yang cik Azma sendiri cipta.
HATI Cik Azma memang untuk dia. Untuk Dia.. heyy Untuk Dia... ( sompek nyanyikannnn )
So, Cik Azma harap, pada orang kt luar sana, yang mengatakan Mr Zz Cik Azma ni x matang laa, budak mentah laa, harap maklum yang masa awak tu bercinta dgn sy muda2 dulu pun awak x laa matang sgt. Haha.
Sekarang ni, matang SANGAT ke sampai nak kata awak tu genggam habis2 hati sy ? haha. Dah ada orang jaga baik punyaa pun, masih mengharap cinta lama. Sudah cukup sudah.. cukup sampai di sini saja ( aiyarkk nyanyi lagiii )

Okey lahhh u olzz, sempena dengan hari Annivesary Cik Azma yg ke 7 bulan ni, cik Azma nak bagi entry ni khas untuk MOHAMMAD HAZIZI B. MOHAMMAD SHOKRI baca dan lihat.




I SAYANG YOU. x yah cakap lebih2, itu je laa ayat nye sampai mati nnt =)
Assalamualaikum :')

0 notis:

Post a Comment